Angajare Director General
Șantierul Naval Mangalia S.A. angajează Director General
Societatea Șantierul Naval Mangalia S.A. este o societate comercială sub autoritatea Ministerului Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, parte componentă a sectorului producției de apărare, înființată prin HG nr. 952/27.09.2001.
Principalul obiect de activitate al societății îl reprezintă “Repararea și întreținerea navelor și bărcilor” – cod CAEN 3315. Obiectul de activitate cuprinde și construcția de nave și structuri plutitoare – cod CAEN 3011, construcția de ambarcațiuni de agrement, construcții metalice și fabricația de diverse elemente din metal.
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanța corporativa a întreprinderilor publice si 232/2016, Șantierul Naval Mangalia S.A. a selectat SC Krownlex SRL pentru a-i oferi asistență în procesul de selecție pentru ocuparea postului de Director General.
Cerințe:
Asigurarea unui management performant la operatorii economici din industria națională de apărare cu capital integral și/sau majoritar de stat se realizează, conform prevederilor legale în vigoare, cu directori/membri ai directoratului cu vechime în muncă de minimum 10 ani, din care 5 ani în entități cu minimum 20 de angajați;
– 5 ani experiență in activitatea de conducere a unor instituții publice, societăți cu capital integral sau majoritar de stat ori privat, în domeniul naval civil/militar;
– Minim 10 ani experiență în muncă din care 5 ani în entități cu minimum 20 de angajați, constituind avantaj domeniul naval civil/militar;
– Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă;
– Experiență în negociere, dialog social, comunicare instituțională si interpersonală;
– Cunoștințe ale sistemului legal în care activează un șantier naval – constituie avantaj;
– Cunoștințe tehnice in domeniul naval – avantaj;
– Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat;
– Cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională – constituie avantaj;
– Cunoștințe utilizare calculator, pachet Office;
– Abilități de interpretare analize economico-financiare;
– Cunoștințe stabilire indicatori de performanță conform OUG 109/2011;
– Abilități de management;
– Abilități de negociere și de comunicare, atat instituțională cât și interpersonală;
– Abilități de coordonare si organizare a personalului din subordine;
– Orientare catre rezultate;
– Abilități de gestionare a situațiilor de criză;
– Nu a fost destituită dintr-o funcție publica, nu i-a fost revocat contractul de mandat sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
– Să nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracțiunile prevăzute în Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului cu modificările și completările ulterioare;
– Cunoașterea legislației privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
– Permis de conducere cat. B.
Responsabilități:
– Aplicarea strategiei și politicilor de dezvoltare ale societatii stabilite de Consiliul de Administratie;
– Verificarea funcționării sistemului de control intern managerial;
– Aprobarea incheierii de contracte în limitele prevăzute de cadrul legal;
– Implementarea deciziilor CA, informarea administratorilor/acționarilor cu privire la orice eveniment de natură a avea o influență semnificativă asupra situației societății;
– Adoptarea tuturor măsurilor necesare pentru protejarea patrimoniului, a drepturilor și intereselor societății;
– Asigurarea egalității de șanse și de tratament pentru salariații și partenerii societății;
– Participarea la ședințele Consiliului de Administrație la care este convocat;
– Contribuirea la pregătirea ședințelor CA, furnizând corect, complet și la timp informații, documente și opinii profesionale asupra chestiunilor în dezbatere;
– Contribuirea la elaborarea și implementarea sistemului de evaluare a personalului societății;
– Contribuirea la formularea propunerilor de obiective pentru negocierea contractului colectiv de munca, contractelor comerciale și a altor convenții/acorduri în care societatea este parte;
– Contribuirea la actualizarea reglementărilor interne și să le respecte;
– Comunicarea promptă, completă și documentată a informațiilor cu privire la orice aspecte susceptibile a fi aduse la cunoștință ori a fi supuse deciziei Consiliului de administrație și/sau Adunării Generale a Acționarilor și/sau auditori interni/externi;
– Contribuirea la întocmirea și actualizarea planului anual de achiziții, planului anual de investiții și a altor documente cu caracter programatic al societății;
– Respectarea regulilor de confidențialitate;
– Respectarea criteriilor de integritate;
– Determinarea personalul din subordine să execute, în limitele funcției, orice acțiune utilă sau necesară pentru aducerea la îndeplinire a prevederilor Contractului de mandat.
Valabilitatea anunțului de recrutare este de 30 de zile de la data publicării.
Depunerea candidaturilor se va transmite doar in format electronic, prin una dintre următoarele modalități:
Anuntul este vizibil pe prima pagină a site-ului Societății Șantierului Naval Mangalia S.A, aplicarea se face prin trimiterea CV-ului la adresa de e-mail:recrutare@snmangalia.ro
sau
Depunerea CV-ului pe platforma LinkedIn, la anunțul “Director General Șantierul Naval Mangalia S.A”
Doar candidații admisi pe lista scurta, in baza evaluării CV-urilor de către expertul independent împreună cu membrii comitetului de nominalizare şi remunerare vor fi contactați pentru interviu, în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la data expirării anunțului, prin grija expertului independent.
Nu se trimit alte documente în afara CV-ului, dacă vor fi necesare, acestea vor fi trimise ulterior, la cerere.
Procedura de selecție va fi efectuată cu respectarea principiilor liberei competiţii, nediscriminării, transparenţei şi asumării răspunderii luând în considerare specificul domeniului de activitate al societăţii:
• Selectarea listei scurte în baza CV-urilor;
• Intervievarea față în față a candidaților din lista scurtă, de către o comisie formată din expertul independent și consiliul de administraţie;
• Verificarea eligibilității candidatului selectat pentru poziția de Director General, prin solicitarea unei serii de documente ce poate cuprinde, dar nu se limitează la: copie a actului de identitate; copii ale actelor de studii; cazier judiciar; cazier fiscal; scrisoare de recomandare, etc.
Prin transmiterea CV-ului, candidații își dau acordul implicit pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în scopul procedurii de recrutare și selecție.